söndag 9 mars 2014

Vem är jag?

Vem är denna ensamstående pappan kan man undra? Jo jag är en kille som varit tillsammans med min sambo sedan 2000 och har 3 underbara barn i olika åldrar. Visst har det varit upp och ner under årens som gått men efter att vi gift oss och bestämt oss för att skaffa ett 3:e barn så trodde jag verkligen att det skulle vara vi framöver.

Nu vet jag inte längre. Sommaren som gick var lite sådär och vi var irriterade på varandra men inte trodde jag att hon skulle ta det beslutet som hon gjorde. En kväll kom de ord man inte vill höra och det är att hon vill flytta. I samband med detta nämner hon även att hon vill skiljas. Hon tycker inte att det fungerar mellan mig och barnen men jag har svårt att få något svar för vad hon känner för mig. Älskar hon fortfarande mig eller inte? Svaret som kommer är att hon älskar mig som pappa till barnen. Är hennes känslor som bortblåst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar